czwartek, 28 sierpnia 2014

Smaczne ciasto marchewkowe.

Do ciasta marchewkowego przez długi czas nie mogłam się przekonać. Jednak, kiedy troszkę zmodyfikowałam przepis mojej mamy wyszło pyszne. Napiszę Wam, jak je wykonać,

Ciasto marchewkowe
 
Składniki:
3/4 szklanki cukru
2 szklanki pełnoziarnistej mąki pszennej (można kupić w biedronce, cena to 2.79 zł)
4 jajka
1 szklanka oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
4 marchewki
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka przyprawy do piernika (korzennej) 

Wykonanie:
Jaja ubić z cukrem na puszystą masę, następnie dodawać mąkę wymieszaną z proszkiem i sodą na przemian z olejem, gdy składniki się połączą dodać cynamon i przyprawę korzenną. Na koniec dodajemy marchewkę utartą na drobnych oczkach i delikatnie mieszamy całość. Gotową masę wylewamy do formy i wstawiamy do lekko nagrzanego piekarnika na 50 minut. Piec w 180 stopniach. Gotowe ciasto po wyjęciu z formy można polać lukrem, ja z przyczyn dietetycznych tego nie zrobiłam.
SMACZNEGO!

  
 





Do następnego,
 Renia.

8 komentarzy:

  1. uwielbiam to ciasto :D ja do niego robię jeszcze polewę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszne ciasto, choć na początku myślałam po nazwie, że będzie nie dobre ;) Pozytywnie się zaskoczyłam ;D
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ciasto marchewkowe:) Jego smak jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciasto marchewkowe uwielbiam :-) podaje z kapką bitej śmietany :-) pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Reniu, wspaniały przepis, wiem, ze jest bardzo dobre dla osób na diecie, więc biorę przepis. Serdecznie pozdrawiam i obserwuje. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały przepis...to coś dla mnie...dziękuję
    pozdrawiam serdecznie
    CO MI W DUSZY GRA

    OdpowiedzUsuń